Liindblaads gör inbrott !!!

Självklart så kommer ja hem efter skolan och fattar att ja har glömt nycklarna på rummet i morse...
Vad gör man ?
Joo, man gå och hämtar en stege och sätter den mot väggen och gör inbrott i sitt egna hus !
Ja hade lite tur med mig iaf och lät mitt fönster vara öppet på andra våningen;)

Men ja klättrade upp för stegen ( va lite rädd att den skulle gå sönder faktiskt)
Sen va de bara att ta satts och springa upp för taket till mitt lilla pyttefönster och hoppa in genom de...
och tro de eller ej men ja klarade ;)
Undra vad bilisterna som körde förbi tänkte

Har ni någon gång gjort inbrott i ditt egna hus/lägenhet ?


Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

haha åh så jobbigt :P

nej det har jag inte gjort men det har hänt att jag har glömt nycklar & suttit utanför och vänta på att någon i familjen kommer hem -.-' tog timmar

2010-09-07 @ 17:13:59
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: sofie nilsson

gah sånt är jobbigt och jo hahaha det har jag gjort ett antal ggr! Pinsamt är de när folk kommer förbi och undrar vad man håller på med xD kramar

2010-09-07 @ 17:42:52
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha ja xD av samma anledning som du :P fast jag klättrade in genom min brorsas fönster och när jag precis kommit in och hoppat ner till golvet så stod han i dörröppningen och stirrade på mig xD (han hade tydligen varit hemma hela dagen, men nt orkat öppna -.- )

2010-09-07 @ 18:43:51
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0